15-06-2012, 15:34
|
#1097
|
ford::advanced
Zarejestrowany: 14-10-2010
Skąd: polnocne rubieze ;)
Model: byly dwa S-Maxy, jest Mazda CX-5
Silnik: był 2.5T, był 2.0 EB 240PS, jest 2.5 NA
Rocznik: był 2007, był 2012, jest 2016.
Postów: 473
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
Odgrzewam kotleta:
Cytat:
Jeszcze jedno ktos cos mowil o wymianie sprzegla , bo seryjne nie wytrzyma , dzdura , jak sobie poszukacie to znajdziecie w katalogu Valeo ,ze sprzeglo z st jest takie samo jak w rs . Roznia sie tylko numery ,to samo w katalogu forda . A wtym wszystkim chodzi tylko o to zeby oskubac klienta bo ma Rs-a .
|
Różnica w cenie nie jest wielka - więc chyba nie o skubanie chodzi. Poza tym jeśli części mają inne numery to czymś się różnią. Sprzęgło od RS'a pasuje do ST. W drugą stronę też się da, ale na krótko bo Stkowskie padnie dość szybko. Kształt ten sam, ino materiał tarczy inny, mocniejszy docisk - stąd ta różnica numerów u Forda.
Cytat:
Reszta identyczna blok glowica , skrzynia biegów , sprzeglo, półoski .
|
Nie jestem pewien co do głowicy, blok RS różni się gładziami, poza tym jest takie cudo jak Quaife LSD - w ST tego nie ma.
__________________
Nie wiem, nie znam sie - nie bierzcie mnie na powaznie
|
|
|