Odp: Turbina do wymiany???
Geometria jest stała.
Byłem u kilku mechaników, pompiarzy i nikt nie wie co jest.
Komputer nie pokazał żadnego błędu. Jeden z tych "magików" wziął pod lupę zawór recyrkulacji spalin.
Na biegu jałowym 48% spalin, zawór na 9mm. Przy gazowaniu i trzymaniu na 3000 lub 4000obr wartość spalin skakała: 62%, 37%, 54%, 41%, 78% 26% itd... a zawór otwierał się i zamykał podobnie - 9mm, 2mm, 6mm, 3mm, 8mm, 0mm, 4mm itd... Wydaje mi się że żyje własnym życiem... Czy tak powinno być?? Powiedział mi aby spróbować wymienić następującą część:
" przewód elektropneumatyczny zaworu recyrkulacji spalin". NIe dość że można sobie język połamać to jeszcze dystrybutorzy części nie wiedzą co to takiego albo mówią że czegoś takiego nie sprzedają...
Pogrzebałem na forum i wydaje mi się że mówił o elektrozaworze do EGR czy tak?
Poza tym tak myślę może faktycznie wyczyścić kolektor ssący i EGR?
|