View Single Post
Stary 22-08-2012, 08:15   #15
Set2000
ford::average
 
Imię: Roman
Zarejestrowany: 01-06-2012
Skąd: Leszno Wlkp.
Model: transit spalanie 6,8/100 jazda mieszana
Silnik: 2,5D
Rocznik: 1998
Postów: 127
Domyślnie Odp: Remont generalny blachy 2,5D

Też warto trochę zainwestować w sprzęt do naprawy blachy tj. żeby można było czym pospawać no i chęci tego trzeba najwięcej sam robię remont i koszta moje to koszta materiału i poświęconego czasu. Oszczędności sięgać mogą w najgorszym przypadku 50% i i to gdy elementy wymieniane są w całości a przeciecz tego się nie stosuje gdy można jeszcze połatać i jeszcze trochę polatać.
Dla przykładu prawa strona transit krótki niski naprawa samodzielna reparaturka
nadkola (połówka) 90 zł od strony błotnika, i reparaturka błotnika nadkola, 70 zł,
robocizna jedno popołudnie, koszta u blacharza znajomego to 400 zł robocizny,
plus materiał to 560 zł.

Ostatnio edytowane przez Set2000 ; 31-08-2012 o 07:33
Set2000 jest offline   Odpowiedź z Cytatem