Temat: [C-MAX 2003-2007] Światła dzienne w naszych autach
View Single Post
Stary 18-09-2012, 20:46   #361
tedi_k
FCP member
 
Avatar tedi_k
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,683
Domyślnie Odp: Światła dzienne w naszych autach

Cytat:
Napisał michu21 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
świeci tak jak dawniej...
Się już pogubiłem - to świeci czy nie świeci?!

Przełącznik w pozycji AUTO, założony przekaźnik (i obecny przewód mostkujący - ale na prawdę a nie jak się wydaje...) - od przekręcenia kluczyka w pozycję II świacą świata mijania jako dzienne (bez pozycyjnych). To jest efekt spodziewany.
A jaki jest???

No i jeszcze mój ulubiony cytat:
Cytat:
Napisał michu21 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Sprawdziłem dziś dokładnie w skrzynce czy posiadam owy przewód, tak jest z tym że nie tylko wchodzi w te miejsca co na zdjęciu poniżej ale w jeszcze inne, ale mniejsza o to.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
To co - ten przewód "pląsa" po złaczu...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Oprócz tego, że jest na swoim miejscu to jeszcze jest i w innych?!Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Bump:
Cytat:
Napisał grzegorek502 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
O ile dobrze odczytałem jest to miejsce na przekaźnik R12 (chyba jakiś wentylator).
O ile dobrze odczytałeś, to w R12 na nodze 3 jest +12V poprzez bezpiecznik F15 30A. Tyle, że to jest stałe +12V z akumulatora a nie po zapłonie. Natomiast noga 1 tego przekaźnika sterowana jest przez PCM (a więc nie ma tam napięcia stale po zapłonie, tylko jak ustawi PCM).
Do wyboru masz napięcie po zapłonie na nodze 1 przekaźników: R1, R3, R5, R7, R8, R9
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM

Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 18-09-2012 o 21:50
tedi_k jest offline   Odpowiedź z Cytatem