View Single Post
Stary 25-11-2012, 17:48   #21
Rafał A.(antek)
FORD|AUTHORIZED
 
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,189
Domyślnie Odp: Dławienie sie silnika na wolnych obr. po świeżo załozonej instalacji

w większości przypadków, przy sprawnej instalacji nie ma problemu przy normalnej przerwie. czasem jednak pomaga to na niektóre niedomagania układu, gdyż, w większości nie sa to nowe auta i części.

Bump:
Cytat:
Napisał Juzek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
zmniejszanie przerwy to wymysł handlarzy i działa bardzo krótko
nie do konca. wywodzi sie to z praw fizyki. dodatkowo jest to metoda diagnostyczna, i oczywiście nie jest rozwiazaniem problemu (uszkodzenia) jakiegos elementu, tzn jak pada/padnie cewka to zmniejszenie przerwy jej nie naprawi, i tak ja trzeba wymienic.
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C
Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu
Rafał A.(antek) jest offline   Odpowiedź z Cytatem