View Single Post
Stary 12-12-2012, 12:25   #7
skrzypekps
ford::advanced
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 22-01-2008
Model: Focus MK1/MK2/MK2 Lift/MK3/MK3/MK3 LIFT/MK4 HB St Line
Silnik: 1.8 TDDI/1.6 TDCI 109/1,6 TDCI 90/1,6 TDCI 110/1,6 TDCI 115/1,5 TDCI 95/1,5 TDCI 120/1.0 115
Rocznik: 1999/2005/2009/2012/2014/2016/2017/2018
Postów: 319
Domyślnie Odp: Niska temperatura silnika i włączony wentylator

w skrócie też w moim Focusie mam temperature tak powyżej 60 a mniej niż 90 st C (termostaty otwierają się przy ok 82 st) wiec to jest OK, a wentylator działa bo pewnie kolega ma DPF i jak wczesniej koledzy zauważyli nie zdązy się dopalic a ty juz konczysz jazde.

Z powyższym też miałem te same odawy co autor, ale popytałem, poczytałem i wnioski sa takie jak napisałem.

A do któregoś poprzednika: wentylator podczas cyklu wypalania filtra DFP działa bo go chłodzi (temperatura wypalania jest b. wysoka) a nie z jakiś innych powodów bo temperatura silnika nie wzrasta wogóle podczas wypalania.

Ostatnio edytowane przez skrzypekps ; 12-12-2012 o 12:27
skrzypekps jest offline   Odpowiedź z Cytatem