View Single Post
Stary 29-12-2012, 12:31   #2
MAG
ford::expert
 
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: Focus Mk3 kombi ST / S-Max Mk1 Titanium S
Silnik: 2,0 Ecoboost 250KM / 2,0 EcoBoost 223KM/324Nm
Rocznik: 2013 / 2012
Postów: 3,012
Domyślnie Odp: chip-tuning

Zapraszam na forum www.fordtuning.pl - jest tam sporo na temat tuningu tego silnika.

Tak pokrótce to co można/warto zrobić:
- lepszy wydech - zwiększyć srednicę rur z 2,25 na 2,5cala do rozejscia się z tyłu, a jesli zostawiasz ori tylne tłumiki, to mozna wywalić przednie tłumiki i dać w zamian proste rury (srednica 2cale)
- większa przepustnica i/lub przerobienie motylka na thinblade
- ewentualnie lepsze kolektory wydechowe, ale wtedy trzeba kombinować z umiejscowieniem sond (ST ma 4sztuki)
- strojenie, ale nie oczekuj tutaj cudów - realny wynik to okolice 15KM i 20Nm - u mnie przybyło łącznie 13KM i 19Nm, a miałem większa przepustnicę, wywalone tłumiki środkowe i sportową wkładkę filtra powietrza.

To co jest absolutnie konieczne w ST220 (o ile chcesz nim troszkę ostrzej posmigać), to wymiana standardowych przednich zacisków na te z Focusa 2,5T - pasują plug&play
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7, S-Max Mk2 Bi-TDCI, Focus ST MK2 FL, S-Max Mk1 FL 2,0d, Focus Mk3 ST kombi, S-Max 2,0 EcoBooST
MAG jest offline   Odpowiedź z Cytatem