Potrzebuję i ja Waszej pomocy w tym temacie:
Auto : FUSION 1,4 TDCI
Naprawa: samodzielna wymiana magistrali przelewowej z wtryskiwaczy
Usterka: sporadyczne (ale za to jakże wqur..... !!!
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) zapowietrzanie się po postoju - bez jakiejkolwiek regóuy !
Próby napraw: parkingowa- pompowanie mieszkiem pompki paliwa (zapowietrzony, po chwili słychać "przelewanie" w trakcie pompowania, potem zasysa i twardnieje przy ścisku pompowania ręcznego)
warsztatowa : 2 x powtórna kontrola, dociśnięcie sprężynek (agrafek) mocujących plastykowe króćce magistrali przelewowej we wtryskiwaczach
Uwaga: były wyciągane 2 wtryski ponieważ stare króćce "zostały"
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. w środku podczas demontażu, podczas montażu jednego z nich urwana śruba mocująca - wymiana z Serwisu Forda na nową (nie spr. długości) - możliwość "niedociśnięcia" wtrysku z powodu zbyt długiej śruby??? Dobrana serwisowo
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Gdzie szukać powodu zapowietrzania się układu?
Dodam - przypadłość TYLKO po postoju (bez reguły czasu, pochyłu, temp. itp.) ; w jeździe brak różnic przed czy po.; NIE LEJE PALIWEM POD SILNIK !!!
Co go boli???
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.