Odp: Fabryczny lakier - duże wątpliwości
Fabryczny lakier ma zwykle grubość od 100 do 200 mikronów. Cieńsza warstwa może świadczyć, że elementy były intensywnie polerowane. Wynik 200-300 mikronów oznacza, że dana część była powtórnie lakierowana. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu. 300-500 mikronów to dowód napraw z użyciem niewielkiej ilości szpachli.
A tak na marginesie to lakier w FF3 jest słaby i delikatny po prostu ekologia rządzi, a nie trwałość wyrobu. DZIADOSTWO mam 4tys. przejechane a byle gdzie znajdę rysy otarcia a dbam, może w tym problem.Blacha cieniutka jak w puszce z Lidla.Te auta to max na 5 lat i złomować.Mogłem zostać przy moim MK1
Ostatnio edytowane przez bonzo000 ; 08-04-2013 o 22:03
|