Temat: [Focus 2011-2014] Fabryczny lakier - duże wątpliwości
View Single Post
Stary 08-04-2013, 21:57   #5
bonzo000
ford::advanced
 
Avatar bonzo000
 
Imię: Bonzo
Zarejestrowany: 17-12-2009
Skąd: ?
Model: Passat B7
Silnik: TSI
Rocznik: 2014
Postów: 209
Domyślnie Odp: Fabryczny lakier - duże wątpliwości

Fabryczny lakier ma zwykle grubość od 100 do 200 mikronów. Cieńsza warstwa może świadczyć, że elementy były intensywnie polerowane. Wynik 200-300 mikronów oznacza, że dana część była powtórnie lakierowana. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu. 300-500 mikronów to dowód napraw z użyciem niewielkiej ilości szpachli.

A tak na marginesie to lakier w FF3 jest słaby i delikatny po prostu ekologia rządzi, a nie trwałość wyrobu. DZIADOSTWO mam 4tys. przejechane a byle gdzie znajdę rysy otarcia a dbam, może w tym problem.Blacha cieniutka jak w puszce z Lidla.Te auta to max na 5 lat i złomować.Mogłem zostać przy moim MK1

Ostatnio edytowane przez bonzo000 ; 08-04-2013 o 22:03
bonzo000 jest offline   Odpowiedź z Cytatem