View Single Post
Stary 25-05-2013, 01:12   #27
Hansolo
ford::expert
 
Avatar Hansolo
 
Imię: Radosław
Zarejestrowany: 11-07-2012
Skąd: Lębork
Model: Mondeo MKV AWD, Peżot 308 T9 ON
Silnik: 180 + wirus
Rocznik: 2018
Postów: 2,210
Domyślnie Odp: 2.0 TDCI pulsujące dławienie się silnika przy przyspieszaniu

Cytat:
Napisał wojtekjanus Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Owszem, zjawisko częste - i jako przytarcie się zaworu upustowego w turbinie bez ruchomej geometrii i jako zawalenie osadami łopatek kierownicy w turbinach o zmiennej geometrii. Ale nie powoduje to szarpania, tylko utratę mocy w pewnym zakresie obrotów. Albo nie ma dołu, albo góry - w zależności jak układ stanie...
Nie chodzi mi o zablokowanie kirownic,bo wtedy albo niedoładowanie albo przeładowanie.Chodzi mi o brak płynności otwierania/zamykania się kierownic mimo że chodzą w pełnym zakresie.
Hansolo jest online   Odpowiedź z Cytatem