Odp: Głośny gwizd w zakresie 2-3k obrotów i przy hamowaniu silnikiem
Szukaj nieszczelności w dolocie. Gwiżdże na pewno turbina, ale rozkręca się za wysoko, bo jest nieszczelność i powietrze ucieka. Miałem tak w mk2 jak ojciec nie dokręcił opasek przy IC. Po dokręceniu sytuacja wróciła do normy.
PS: Z takim gwizdem lepiej nie jeździć za długo, bo jednak turbawka ma zbyt wysokie obroty. Ja zrobiłem ok. 100 km i nic się nie stało.
__________________
Aktualnie: Mondeo MK4 Liftback, 2012, 2.0TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM) oraz Fiesta MK7 5D, 2015, 1.0 80KM
W rodzinie również: Mondeo MK3 HB, 2004r, 2.0TDCi; Mondeo MK2 HB, 1999r, 1.8TD
|