No to lecimy z tematem dalej...
Auto wróciło od gazownika i z małego przeglądu. Wymieniona rurka pod kolektorem, wymienione węże wody - obwód chłodzenia i gazu jest uszczelniony, wymienione trójniki, a gaz wyregulowany.
Ogólnie po tym auto jak nie to - zbiera się o wiele lepiej, a do tego obroty nie falują i nie gaśnie przy skręcaniu w lewo.
Inna sprawa, że te wszystkie naprawy podniosły obroty do 1300 na jałowym.
Do wymiany zostały wskazane przez mechanika:
- świece - nie wszystkie motocrafta
- kable - zaśniedziałe końcówki
- cewka zapłonowa - nie do tego auta/nie do tych kabli! Oo
W najbliższym czasie czeka mnie wymiana tych elementów i zobaczymy czy obroty spadną do tych prawidłowych
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.