Cytat:
A dużo roboty z wyciągnięciem? Pewnie trzeba kierownicę ściągać? Duża szansa na połamanie czegoś?
|
Nie trzeba:
1. DELIKATNIE! ściągasz tą szmatę (osłonę materiałową) od strony kierownicy podważając ją do góry, lub lepiej ściskając plastikowe spinki od dołu (ja kilka niestety połamałem).
2. Ciągniesz do siebie plastik, do którego szmata jest przymocowana (przy zegarach). jest na dwie spinki, użyj siły, nic się złego nie stanie, chyba, że odpuścisz krok pierwszy, wtedy przy szarpnięciu wyrwiesz spinki, o których mowa w 1.
3. Odkręcasz śruby, które były ukryte pod plastikiem (dwie).
4. Na samym środku zegarów na górze wpychasz kartę kredytową, żeby podważyć blokadę, wpychasz dłuższą stroną, blaszka ma szerokość około 1cm, ale jest dość głęboko.
5. Odchylasz kierownicę na max na dół
6. Siłujesz się, żeby wyjąć.
7. Odpinasz kostkę, nie opiszę jak, ale trzeba taką czarną klamerkę przeciągnąć od strony kabli w stronę pasażera, aż się wypnie samoczynnie.
PS Polecam wyciąganie zegarów od górnej części. Np śrubokręt wepchnięty pomiędzy kartę kredytową (Punkt 4), a deską rozdzielczą.