View Single Post
Stary 08-12-2013, 09:41   #5
dario07
ford::average
 
Avatar dario07
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 22-05-2013
Skąd: Sosnowiec
Model: mondeo mk4
Silnik: 1,8tdci
Rocznik: 2009
Postów: 92
Domyślnie Odp: Sprzęgło alternatora 1,8 tdci już padły trzy od czego ?

Cytat:
Napisał jendrekmak Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
no nie do końca kolego bo u ciebie psuje się sam łącznik gumowy a sprzęgiełko właściwe mieści się w rolce paska wieloklinowego, którą można niezależnie od reszty wymienić.

ale do rzeczy. moim zdaniem masz problem z alternatorem. kup nawet używany na próbę zanim założysz nowy łącznik. w focusach mk1 był ten sam silnik i nigdy takich problemów nie było więc konstrukcja tego napędu alternatora jest sprawdzona od 12 lat.


ten silnik jak dla mnie najlepiej się spisywał w focusie mk1, w focusie mk2 i mondeo mk4 8 zaworowy silnik diesla to delikatnie mówiąc porażka jeśli chodzi o kulturę pracy. gdybym miał wybierać to tylko 2.0 136 KM. poza tym coś popaprali inżynierowie forda bo różnica spalania w mieście przy tym silniku w focusie mk1 i mk2 wynosi 1,5-2,0 lita na niekorzyść mk2 przy tej samej mocy (tam akurat 115 KM)
gdybym miał wybierać to tylko 2.0 136 KM. piszemy o mk4 , musisz zweryfikować wiedzę w temacie jakie silniki były montowane a jakie są montowane w modelu od roku 2007 ...
dario07 jest offline   Odpowiedź z Cytatem