Cytat:
Oczywiście można sobie regulować jak ktoś posiada odpowiednia wiedzę, ale ja wole ustawić silnik w punk "0" jak było to w fabryce i powinno grać, jak nie to przyczyna leży gdzieś indziej .
|
To Ty chyba nie zdajesz sobie sprawy jak zmiana chociażby o 2mm potrafi zmienić pracę tego silnika, i to w obrębie blokad (mam blokady, więc wiem o czym mówię). Większe odchyły są nie do skorygowania przez osprzęt pompy.
A zmiana w zakresie 4mm na fasolkach to jest mniej więcej zmiana z "nie odpalę, wyprodukuję kupę dymu, zdechnę na wolnych obrotach", na "odpalam na dotyk".
Moim zdaniem ta regulacja jest bardzo ważna, wręcz kluczowa. Ale jak kto robi tak jego sprawa, szkoda tylko że potem jest płacz bo auto rano na mrozie nie odpaliło...
Cytat:
Ile można jeździć bez paska napędu pompy wspomagania kierownicy, aby nie zniszczyć magla
|
Ja przejeździłem w taki sposób kilkadziesiąt km, ale czuć było że to nie jest dla niego zdrowe. I dla całej kolumny kierowniczej.