Odp: Zapala sie kontrolka ESP+usterka silnika
Witam! U mnie byly/sa dwa kody bledow:
P2263- Turbo/Super Charge Boost System Performance. Actuator Stuck Closed. Not Current DTC
P003A- Turbocharger/Supercharger Boost Control A Position Exceeded Learning Limit. Circuit Voltage Below Treshold. Pending DTC.
No I mialem takie dwa bledy. Odczytane byly zaraz po pierwszym razie pojawienia sie usterki. Zostaly skasowane,ale powrocily po 10 minutach z tym samym bledem na desce,tyle ze po kolejnym juz podpieciu kompa te kody-zadne wlasciwie sie nie pokazaly ponownie a usterka ESP+silnik dalej sie sporadycznie zapala. Szarpanie czasem wystepuje i z reguly na zimnym silniku podczas przyspieszania-wystarczy,ze silnik przez jakis czas pochodzi spokojnie po uruchomieniu,na poczatku delikatnie przyspieszac i pozniej jest OK!
Turbo wyczyszczone. Myslicie Panowie,ze to EGR?! Czy zawor podcisnienia do turbiny?
Pozdrawiam
Ostatnio edytowane przez usiek ; 12-12-2013 o 11:49
|