View Single Post
Stary 04-02-2014, 22:51   #22
jendrekmak
ford::expert
 
Avatar jendrekmak
 
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Aircross
Silnik: 1.6 PT Hybrid
Rocznik: 2023
Postów: 3,963
Domyślnie Odp: Sprzęgło alternatora 1,8 tdci już padły trzy od czego ?

Cytat:
Napisał the_eagle Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
W silnikach 2.0 tdci ford zastosował wiele nowoczesnych rozwiązań głownie w głowicy, natomiast dół silnika to dość stary (15-16 lat) aluminiowy blok vs żeliwny
o którym silniku z aluminiowym blokiem piszesz? bo jakoś nie znalazłem żadnego silnika 2,0 tdci zarówno z mondeo mk3 jak i mk4 z takowym. wszystkie mają blok żeliwny

Cytat:
Napisał the_eagle Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dół silnika pochodzi od francuskiego PSA DW10 2.0 HDI ..... a góra to nowa konstrukcja. Zwyczajnie taniej było fordowi wejść w kooperację z PSA i wziąć od nich rozwojowy dół silnika niż projektować go na nowo.
kolego coś nie do końca kojarzysz zmiany w tym silniku w fordzie a w zasadzie ich brak w porównaniu do silnika PSA. żadna góra czy dół bo silnik HDi PSA 2.0 136KM (RHR) możesz z Peugeota czy Citroena przełożyć do volvo lub do mondeo mk4 z cały układem wtryskowym, dolotem, filtrem paliwa i innymi pierdołami i spokojnie zadziała

Ostatnio edytowane przez jendrekmak ; 04-02-2014 o 23:14
jendrekmak jest offline   Odpowiedź z Cytatem