View Single Post
Stary 28-02-2014, 13:26   #7
kuzi4
ford::amateur
 
Avatar kuzi4
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 16-05-2012
Skąd: Chrzanów
Model: Nie Ford
Silnik: 2,0 Turbo; 1,9 TDI
Rocznik: 1998, 2006
Postów: 7
Domyślnie Odp: Dziwne zachowanie skrzyni automatycznej CVT

W misce olejowej skrzyni, od sopdu jest korek. Odkręcasz go i jeżeli olej z niego się nie wylewa to musisz go uzupełnić. Temperatura skrzyni jest bardzo ważna (ok. 40 st. C) Zanim odkręcisz korek do sprawdzenia poziomu oleju w skrzyni musisz wykonać całą procedurę przygotowawczą. Temperatura skrzyni 40 st. C, podnosisz samochód, uruchamiasz silnik, przechodzisz przez wszystkie położenia lewarka (P, R, N, D) na każdym zatrzymując się na około 3 sekundy. Wrzucasz N, gasisz silnik i możesz brać się za saprawdzanie poziomu oleju. Jeżeli olej z korka się wylewa to jest ok (nie przyglądaj się za długo cieknącemu olejowi tylko szybko zakręć korek), jeżeli ledwo kapie lub nic nie dzieje się to musisz płyn (wszędzie gdzie napisałem olej to popełniłem błąd - to jest płyn) uzupełnić. Niestety nie jest to łatwe ze względu na idiotyczne umiejscowienie wlewu...
kuzi4 jest offline   Odpowiedź z Cytatem