Odp: 1.8 Duratec (125KM) - bierze olej
Witam wszystkich zainteresowanych. Wczoraj odebrałem samochód. Naprawa wyglądała następująco.
Głowica jest całkowicie odnowiona, planowanie, wymiana uszczelniaczy, trzonków zaworowych i ich dotarcie. Jednym słowem jest jak z fabryki koszt około 800zł. Do tego wymienione pierścienie na niemieckie solidniejsze niż są w oryginale na nominalne bo tłoki były ok. Oczywiście wyczyszczenie wszystkich dolotów, przepustnicy, zaworu EGR, sondy lambda, wszystkich potrzebnych uszczelek. Koszt orientacyjny 2200zł z robocizną. U mnie padł jeszcze termostat oraz pasek od klimatyzacji, wymieniony cały rozrząd.
W chwili obecnej auto nie dymi, silnik ciszej pracuje, lepiej się zbiera a i podczas jazdy jest zwinniejszy.
Teraz zrobię około 1000km zobaczymy jak będzie z olejem. Ale na pewno nie będzie to taka tragedia jak przed naprawą :-).
Pozdrawiam
|