Cytat:
Auto było podpięte pod komputer w ASO FORDA w GDYNI,mechanik-elektryk tak jak napisałem miał go przez 4 h pod komputerem i odpowiedział żę jak zaczyna szarpać to wszystkie parametry mu głupieją a najgorzej wygląda EGR -po to byłem w ASO żeby to zdiagnozowali i zrobili,no niestety nie dali rady dlatego pytam o ewentualne podpowiedzi,jakieś sugestie.Zdaje sobie sprawę że to dziadoskie auto ma 500 czujników(ale żeby żadnego komputerem w ASO nie stwierdzili to się z tym nie spotkałęm).
A na forum może ktoś miał podobny problem rozwiązał go i może podpowiedzieć od czego zacząć żeby nie wydawać na części odrazu 1000 czy 2000zł,a może to być pierdoła za 200zł
|
Opisywałem swój problem, który był podobny do twojego tzn. falowanie obrotów. U mnie działo się to jednak przy przyspieszaniu na wyższych biegach, pow. 2500/obr., kiedy auto było rozgrzane. Wymiana EGR, i tego drugiego zaworu (dolotowy?) nic nie dało. Komputer nic nie wykazywał. Pomogła dopiero wymiana turbiny.