View Single Post
Stary 14-07-2014, 22:52   #2
Klocek7
ford::average
 
Avatar Klocek7
 
Imię: RobeK
Zarejestrowany: 08-02-2010
Skąd: Dębica
Model: Focus 1,8TDCi/2004/100KM/Ghia-Sedan +FUSION 1,4TDCi 2004/68KM + Suzuki-GSX-750F/1993/106KM
Silnik: 1,8 TDCi/1,4TDCi/750ccmPB98
Rocznik: 2004/2004/1993
Postów: 178
Domyślnie Odp: Kolektor dolotowy - czyszczenie i założenie nowych podkładek.

A po jaką cholere będziesz zdejmował kolektor dolotowy w "duratorgu" ???
Jeśli już, to zakładając pokrywę zaworów (OSTROŻNIE !!!) załóż najpierw na króćce dolotowe/plastykowe owe oringi i posmaruj pastą uszczelniającą:
- raz, żeby było szczelniej
- dwa, żeby nie pospadały przy montażu
Powinieneś mieć na tych króćcach podkładki dociskowe (białe platykowe) - jeśli nie masz zastosuj podkładki płaskie, metalowe o odpowiedniej średnicy i grubości 1mm.
PAMIĘTAJ, że poza śrubami mocującymi pokrywę "od góry" są dwie jeszcze schowane "z tyłu" , nieco poniżej => po zdjęciu obudowy filtra pow. namacasz palcem łebek śruby na klucz "10" - najlepiej grzechotka z krótkim sztyftem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Możesz mieć problem z założeniem/wciśnięciem owych króćców z uszczelkami/oringami w otwory dolotowe - ja, po prostu "wlazłem" na silnik i DELIKATNIE !!! stanąłem na pokrywie dzięki czemu wskoczyła na miejsce i dopiero wtedy (bez schodzenia jeszcze) założyłem te "tylne" śruby, potem te mocujące od góry. Dokręcałem równomiernie wszystkie, jak "ustawa przewiduje" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Gdzie SIŁA i RACJA się spierają, tam SIŁA MA RACJĘ !!!
Klocek7 jest offline   Odpowiedź z Cytatem