A po jaką cholere będziesz zdejmował kolektor dolotowy w "duratorgu" ???
Jeśli już, to zakładając pokrywę zaworów (OSTROŻNIE !!!) załóż najpierw na króćce dolotowe/plastykowe owe oringi i posmaruj pastą uszczelniającą:
- raz, żeby było szczelniej
- dwa, żeby nie pospadały przy montażu
Powinieneś mieć na tych króćcach podkładki dociskowe (białe platykowe) - jeśli nie masz zastosuj podkładki płaskie, metalowe o odpowiedniej średnicy i grubości 1mm.
PAMIĘTAJ, że poza śrubami mocującymi pokrywę "od góry" są dwie jeszcze schowane "z tyłu" , nieco poniżej => po zdjęciu obudowy filtra pow. namacasz palcem łebek śruby na klucz "10" - najlepiej grzechotka z krótkim sztyftem
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Możesz mieć problem z założeniem/wciśnięciem owych króćców z uszczelkami/oringami w otwory dolotowe - ja, po prostu "wlazłem" na silnik i DELIKATNIE !!! stanąłem na pokrywie dzięki czemu wskoczyła na miejsce i dopiero wtedy (bez schodzenia jeszcze) założyłem te "tylne" śruby, potem te mocujące od góry. Dokręcałem równomiernie wszystkie, jak "ustawa przewiduje"
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.