View Single Post
Stary 12-09-2014, 09:13   #14
wojtekjanus
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar wojtekjanus
 
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 14,080
Domyślnie Odp: Modyfikacja Transita 2.2 155KM

Cytat:
Napisał heko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
się da się, ok. 235KM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Hm... to nie jest dużo, sądziłem że można więcej (w bezpiecznym zakresie). Patrząc na jego pojemność, to w porównaniu do innych silników rodziny Puma 2,0, 2,2 i 2,4 jest mało wysilony. No... ale to konstrukcja zaprojektowana pod ciężkie pojazdy komercyjne.

Być może decydującym ograniczeniem jest układ wtryskowy?

Ale i tak silnik 3,2/R5 zaskakuje, zwłaszcza momentem (470 Nm). Na I i II biegu wkręca się na obroty prawie tak samo jak na luzie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Obecnie produkowany jest w fabryce silników Forda w Afryce Południowej i montowany jest do amerykańskiej wersji Transita Mk8, a w Europie tylko do Rangera. Niestety nie do europejskich Transitów. Szkoda...

------------------------------

Jeszcze pytanie do Heko:
czy to był ogranicznik prędkości, czy obrotów silnika? Dyskusja o osiągach Customa toczy się na brytyjskim forum Transita (gdzie włożyłem niechcący kij w mrowisko) i Angole twierdzą, że to był ogranicznik prędkości...
__________________
Zgredzik

Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 12-09-2014 o 13:13
wojtekjanus jest offline   Odpowiedź z Cytatem