Czy kolega może nakierować mnie na te posty o kontrolce wypalania?? Zerknąłem na forum c-max ale niestety nie udało mi się znaleźć. Ja też myślałem o czymś takim ale diodzie podpiętej ze sterowaniem prawej przepustnicy na cieple powietrze. Z tego co słyszałem podczas wypalania dpf samochód zamyka dolot od intercoolera i jedzie na gorącym powietrzu z drugiego dolotu. Ale sam tego nie sprawdzałem ani nie potwierdzałem.
Cytat:
W pełni zgadzam się z wypowiedzią - whiro - co do zamontowania kontrolki wypalania (sposób zamontowania i połączeń opisałem forum C-MAX, jest to co prawda miernik ale w pełni spełnia swoje zadanie). Jak dotąd 0 odpowiedzi czy się sprawdza opisałem to i na forum Volvo to samo. Natomiast co chwilę czytam o przybywaniu oleju i innych przypadłościach związanych z FAP/DPF(między innymi jaki olej stosować ale zrobić coś samemu po co lepiej narzekać)
Co do oleju mam trochę inne zdanie sam używam TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W30 C2 ponoć specjalnie stworzony do silników z PSA z FAP/DPF a zwłaszcz do mokrych.
|