Odp: uszczelniacz wału przód 1.6 zetec se
Witam,
Niestety ale do wymiany uszczelniacza trzeba rozebrać rozrząd a po twoim wpisie widzę że nie bardzo się orientujesz w budowie tego silnika wiec zleć tą naprawę doświadczonemu mechanikowi dlatego że sam to możesz tylko popsuć ten silnik, jeśli zaś chodzi o moją uwagę na temat doświadczonego mechanika to dodatkowa trudność w tym silniku sprowadza się do tego że zarówno koło rozrządu na wale korbowym jak i koła na wałkach rozrządu nie są ustalone za pomocą klinów lecz jedynie przez mocne dokręcenie śrub więc sam rozumiesz jakie w tej sutuacji znaczenie ma doświadczenie mechaników z tym konkretnym typem silnika a tak przy okazji to chyba powinieneś też zmienić pasek rozrządu bo skoro semering przepuszczał olej to pewnie pasek jest nim upaćkany a to skraca żywotność paska przy okazji trzeba też zmienić uszczelniacze wałków rozrządu oraz uszczelkę pokrywy zaworów.
|