Kadett E na wyścig Wrak Race Autocross !
Kadett E na wyścig Wrak Race Autocross !
W głowie zrodził sie pomysł aby w tym roku wziac udział, mam kadetta który od dwóch lat stoi i zarasta w krzakach,
Jak nim jeździłem to szedł jak rakieta,
silnik 1600cm ale przyjechał kiedyś z niemiec na sportowym zawieszeniu i oszpachlowany, i wydaje mi sie że silnik też jest tam dłubniety ponieważ osiągnąc prędkość 220km/h na odcinku drogi około 8 km na takie auto to moim zdaniem ponad przeciętną .
A że progów już nie ma to nawet odelżony juz jest :-)
W moich planach jest :
Chłodnica do środka auta
Zbiornik paliwa też
Wyeliminować wszystkie przewody spod auta aby mieć pewność że nic nie urwie , w środku auta wszystko będzie bezpieczne Uderzenia w auta nie beda miały wpływu , większośc uczestników odpada po przez wycieki paliwa i dziurawych chłodnic,
Oczywiście cały środek wywalony ,
I zawieszenie zamontowane z Astry Kombi
i osłoniecie miski olejowej półosi
Klatka "przeżycia"
Według mnie kadett jest idealny do tego ponieważ główna wiązka kabli nie przebiega w nadkolach gdzie czesto w innych autach są one przecierane przez koła,
Duza chłodnica
Rozrusznik za silnikiem nie narażony na uderzenia.
Silnik prosty i bezawaryjny nawet awaria rozrządu nie jest mu straszna.
Czesto widziałem w takich autach że chłodnice są montowane dan silnikiem ,moim zdaniem to jest mało wydajne, nie wiem czy pompa wody jest na tyle wydajna żeby pchać wode tak wysoko.
Prosze wypowiedzieć sie na ten temat może jakieś porady ? opinię pozytywne , negatywne ? :-)
02.02.2015
Dzisiaj wziełem sie za wyrzucenie wszystkiego co zbędne ze srodka do gołej blachy i rózne nie potrzebne drobne elementy
Podłoga odziwo zdrowa nie posiada nawet najmniejszyh ognisk korozji
Ale żeby nie byłozbyt pieknie stan oleju zrobił sie dwa razy większy płyn chłodniczy zaczeło wyrzucac , uszczelka pod głowica do wymiany :-(
|