View Single Post
Stary 13-03-2015, 23:16   #111
tedi_k
FCP member
 
Avatar tedi_k
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,064
Domyślnie Odp: upgrade 2.0 tdci 140 do wersji 163 KM

OK. Niech będzie, że "wyjaśniałeś" http://www.ucdsys.ru/forum/viewtopic.php?f=11&t=234
Przy okazji wypowiedzi leszcza z tego wątku - przestawienie 140->163 jestem w stanie zrobić samym IDSem - bez użycia ELMconfiga, UCDSa czy FoCCCusa... To tak na marginesie, czy ASO ma do dyspozycji wszystko co niezbędne do wykonania tej operacji...

Prośba - wrzucisz screenshoty z FORscana z CETem przed przestawieniem i po przestawieniu 140->163?

Tak dla "ułatwienia": CET silnika 115PS przed przestawieniem to ok. 320-325Nm, 140PS to ok 340-345Nm a po przestawieniu na 163 to minimum 370Nm ("rekordzista" u mnie miał 405Nm). Oczywiście te Nm są "kalkulowane" a nie zmierzone na hamowni...

Nie to, że jestem niedowiarkiem, ale paru ludzi już mi opowiadało jak to robi i wyszło mi, że "nie ma prawa działać"...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Jednocześnie przyznaję, że procedura jest prosta jak budowa cepa i zawsze zachodziłem w głowę jak goście z ASO mogą na nią nie wpaść i ściemniają o "przegrywaniu softu"...

BTW - zdradzisz powód "nie dotykania skrzyni"? To akurat jest zdecydowanie prostsze od update 140->163 i umie to większość ASO...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM

Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 13-03-2015 o 23:45
tedi_k jest offline   Odpowiedź z Cytatem