OK. Niech będzie, że "wyjaśniałeś"
http://www.ucdsys.ru/forum/viewtopic.php?f=11&t=234
Przy okazji wypowiedzi
leszcza z tego wątku - przestawienie 140->163 jestem w stanie zrobić samym IDSem - bez użycia ELMconfiga, UCDSa czy FoCCCusa... To tak na marginesie, czy ASO ma do dyspozycji wszystko co niezbędne do wykonania tej operacji...
Prośba - wrzucisz screenshoty z FORscana z CETem przed przestawieniem i po przestawieniu 140->163?
Tak dla "ułatwienia": CET silnika 115PS przed przestawieniem to ok. 320-325Nm, 140PS to ok 340-345Nm a po przestawieniu na 163 to minimum 370Nm ("rekordzista" u mnie miał 405Nm). Oczywiście te Nm są "kalkulowane" a nie zmierzone na hamowni...
Nie to, że jestem niedowiarkiem, ale paru ludzi już mi opowiadało jak to robi i wyszło mi, że "nie ma prawa działać"...
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jednocześnie przyznaję, że procedura jest prosta jak budowa cepa i zawsze zachodziłem w głowę jak goście z ASO mogą na nią nie wpaść i ściemniają o "przegrywaniu softu"...
BTW - zdradzisz powód "nie dotykania skrzyni"? To akurat jest zdecydowanie prostsze od update 140->163 i umie to większość ASO...
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.