View Single Post
Stary 26-03-2015, 22:41   #208
sseebbaa1
ford::advanced
 
Avatar sseebbaa1
 
Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 20-05-2012
Skąd: Gorzów
Model: Mondeo ST220 / S-Max mk2 / Volvo C70 2.5T
Silnik: 3.0 V6 265 KM / 2.0TDCi 150KM (chip 200 KM) PowerShift
Rocznik: 2005.11 / 2015.07
Postów: 310
Domyślnie Odp: Różnica w silnikach 2.0 EcoBoost 203KM i 240KM

Cytat:
Napisał wojtbf1 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Na pewno się da....
Pewnie tak, ale jestem beznadziejnym przypadkiem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.



Cytat:
Napisał wojtbf1 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zawitaj do ZST to Ci na testy wypożyczę....
Miło to słyszeć! Tak naprawdę to już wcześniej myślałem, żeby z Tobą pogadać o tym napędzie (bo pamiętałem że teraz masz porządną stadninę pod maską). A jakbym sam organoleptycznie mógł poczuć parametry, to byłaby wręcz rewelacja.

Chociaż i tak martwią mnie te informacje odnośnie PowerShifta w połączeniu z benzyniakami 203 i 240.
Ja jak jeżdżę, to raczej cisnę i zarówno przy wyprzedzaniu, jak i przyśpieszaniu na pewno nie będę uważał na obroty. Więc może akurat dla mnie takie połączenie będzie po prostu tykającą bombą?

I jeszcze jedno - usłyszałem, że "PowerShift nie radzi sobie z wysokimi obrotami silników benzynowych".
Ale czy te "nie radzenie sobie" oznacza, że skrzynia wariuje przy wysokich obrotach i nie potrafi np. płynnie przerzucać biegów, czy to, że wysokie obroty powodują uszkodzenia tej skrzyni? Nie jest to dla mnie takie jednoznaczne, bo nie znalazłem konkretniejszych informacji na czym takie uszkodzenia PowerShifta miałyby polegać.
sseebbaa1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem