View Single Post
Stary 10-06-2015, 12:55   #1391
latar
FCP member
 
Avatar latar
 
Zarejestrowany: 29-04-2009
Skąd: jeleniogórskie
Model: S-Max TitS
Silnik: 2.2 230KM by heko
Rocznik: 2011
Postów: 2,158
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Właśnie problem był z tymi łącznikami i obejami.
T-Clampy które kupiłem początkowo mają szerokość 19mm i nie bardzo wchodzą pomiędzy garby na łączniku. Na sucho wszystko pasuje idealnie i trzyma jak złe ale po założeniu, gdzie już ciężko o precyzję bo rury są lekko ponaprężane i nie są idealnie pod równym kątem, to obejma zaciska się na garbie. No a wiadomo, że to prosta droga do tego żeby zleciało.

SGB są jeszcze szersze bo mają 25mm. Ciężko byłoby ją zakręcić na ICku a na tym łączniku nie byłoby szans.

Americany mają 12mm szerokości i są wykonane i trzymają lepiej niż oryginały. Wydaje mi się, że styknął. Wytrzymały ostatnie upalania i jazdy w okolicach Vmax. Źle nie jest.
__________________
Było Mondeo MK3, był Focus MK2, jest pekaes - pierwszy po wizycie u Heko reszta się nie doczekała
latar jest offline   Odpowiedź z Cytatem