View Single Post
Stary 28-07-2015, 10:45   #1396
latar
FCP member
 
Avatar latar
 
Zarejestrowany: 29-04-2009
Skąd: jeleniogórskie
Model: S-Max TitS
Silnik: 2.2 230KM by heko
Rocznik: 2011
Postów: 2,158
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Nic się nie zmienia. Rozchodzi się o to, że gdy jest gorąco i katujesz to oryginalny ICek nie ma szansy odpowiednio schłodzić powietrza. Jak wiadomo im zimniejsze tym bardziej da się je skompresować więc więcej tlenu w objetości da się upchać więc więcej bajury da się spalić. Koni więcej nie ma ale gdy icek jest za mały to po nagrzaniu wszystkiego może ich kilka uciec.
__________________
Było Mondeo MK3, był Focus MK2, jest pekaes - pierwszy po wizycie u Heko reszta się nie doczekała
latar jest offline   Odpowiedź z Cytatem