View Single Post
Stary 30-07-2015, 07:07   #92
dino77
ford::amateur
 
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 11-06-2015
Skąd: Szczecin
Model: Getz
Silnik: 1.4 benzyna
Rocznik: 2007
Postów: 9
Domyślnie Odp: Regeneracja sprezarki klimatyzacji-Uszczelniacz

mjprzem dziękuję, wygląda że po moim problemie.
Kiedy już wypróbowałem wszystko, całkiem już bezradny byłem, na koniec zrobiłem to, co serwisant robi kiedy wszystko inne zawiedzie, energicznie stuknąłem w zawór rozprężny. Sposobu nikomu nie polecam, bo tak potraktowany zespół często się pózniej kwalifikuje do wyrzucenia. Od razu zaczęło normalnie chłodzić, oba ciśnienia też są już zgodne z teorią. Dynamicznie, oraz statycznie po wystygnięciu. Jak to możliwe? - nie wiem, nie rozumiem, z konstrukcji zaworu wynika, że on "nijak nie ma prawa" zaciąć się w pozycji maksymalnie otwartej. W zamkniętej owszem, może, w przypadku awarii popychacza sprzężenia zwrotnego z membrany. Pozostają chyba jako wytłumaczenie tylko te pi...ne krasnoludki... Albo coś, co pozostało we wnętrzu po procesie montażu (zawór fabrycznie nowy) a teraz się przemieściło, ale to wytłumaczenie mocno naciągane.
dino77 jest offline   Odpowiedź z Cytatem