View Single Post
Stary 14-08-2015, 13:11   #1
tomek12354
ford::amateur
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 18-07-2015
Model: Focus
Silnik: 1.8 16V
Rocznik: 1999
Postów: 6
Domyślnie Korek przy kolektorze ssącym. Powinien być zaślepiony?

Witam,
mam problem z nierówną pracą silnika w moim Fordzie Focusie. Postanowiłem sprawdzić silniczek krokowy i wyczyścić przepustnicę. Po wyjęciu przepustnicy zauważyłem, że w kolektorze ssącym, już za przepustnicą, jest niezatkany otwór, który zasysa powietrze przy włączonym silniku. Jak na moje oko powinien być on zatkany, ponieważ jakby nie było jest to lewe powietrze niedozowane przez przepustnicę. Mam rację czy się mylę? Moglibyście mi pomóc i wyjaśnić czy mam zaślepiać ten otwór czy nie?
tomek12354 jest offline   Odpowiedź z Cytatem