Cytat:
Po lifcie 508 rxh jest już tylko z nazwy. Tam siedzi 180PS diesel. Testowałem to cudo.
|
Nie wiem jak w Polsce, ale ogólnie są po lifcie dwie wersje - z napędem hybrydowym i bez napędu hybrydowego.
@
canondale
- nie mam wrażenie, by jakość materiałów w Mk5 spadła. Przedliftowy Mk4 był wykończony tragicznie i jego wnętrze było najczęściej krytykowanym punktem tego samochodu. Dopiero po faceliftingu delikatnie poprawiono wykończenie (szczególnie znikł ultrabrzydki srebrny plastik na konsoli środkowej). Mk5 jest wykończony lepiej niż Mk4, do tego wygląda znacznie bardziej nowocześnie. Prawdą jest, że Passat B8 wygląda na lepiej wykończony samochód, ale niedoróbek też jest sporo. I nowy Superb Passatowi zdaleka nie dorównuje.
Jeżeli szukasz premium, musisz dopłacić i kupić premium. Najlepsze wnętrze ma obecnie C klasa. Z tym, że C klasa cenowo zaczyna tam, gdzie się Mondeo kończy. Ale C klasa, czy tam 3er to nie samochód dla przeciętnego właściciela Mondeo, który musi mieć najwięcej centymetrów we wnętrzu.
Proszę nie zapominać, że Mondeo to rasowy przedstawiciel mainstreamu, swojego cienia nie przeskoczy - w mainstreamie liczą się koszta. Vignale to próba przeciągnięcia klientów marek premium, osobiście uważam, że Vignale u nas zobaczymy bardzo rzadko.