Temat: [Focus 1998-2004] Geometria tył ,pochylenie kół
View Single Post
Stary 19-09-2015, 11:07   #73
daniellson
ford::advanced
 
Avatar daniellson
 
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 17-11-2007
Skąd: Tarnów/Ałma-Ata
Model: focus LPG ZENIT ,volvo xc60 2007
Silnik: 1,6
Rocznik: 1998
Postów: 276
Domyślnie Odp: Geometria tył ,pochylenie kół

Tolerancja ma to do siebie ,że jest to pewien zapas ewentualnej regulacji .Co nie oznacza ,że jak np. koła mieszczą się w granicach tolerancji z wynikiem pomiaru u forda max -2'38' to auto będzie się prawidłowo prowadziło ,dodatkowo ,opony będzie brało od wewnątrz w błyskawicznym tempie
Jednak u forda jest to dopuszczalna wartość ,ale w praktyce to się nie sprawdza
Koła w zawieszeniu multiwahaczowym powinno mieć wartość pochyłu w granicach -1'
-/+ 10%
Dodam ,że bolidy formuły 1 ,czyli auta maxi wyczynowe mają pochył tył -2'50 przód -3'55'
ale to jest wyczyn ,tam liczy się wyłącznie przyczepność .

Ostatnio edytowane przez daniellson ; 21-09-2015 o 13:46
daniellson jest offline   Odpowiedź z Cytatem