View Single Post
Stary 06-10-2015, 19:51   #3799
Stefano
ford::expert
 
Avatar Stefano
 
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,688
Domyślnie Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy

Cytat:
Napisał Marian66 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Po podlaczeniu nowego sterownika ECU pojawily mi sie nastepujace bledy

AF 11 Undervoltage cutout
F1 11 Undervoltage cutout
F2 62 Setpoint value interruption

Prosze o interpretacje tych bledow, przyczym swieca, sitko, komora spalania i sterownik ecu sa nowe sprawne
Test wykonalem przy pomocy diagnozy Edith
Airtronic D2 25 2202 model
akumulator 100Ah naladowany i sprawny

Podczas testu Edith napiecie w airtronicu spadlo do 8,5v poczym wykonalem drugi test na sprawnym airtronic d2 i w testerze napiecie
spadlo do 11,4v obydwa testy wykonane na tej samej bateri
czyzby dmuchawa lub pompka mogla byc uszkodzona i robic taki spadek napiecia?
[FONT=ArialCE,Bold][FONT=ArialCE,Bold]011 [/FONT][/FONT][FONT=ArialCE][FONT=ArialCE]Wyłączenie pod napięciowe. Napięcie w czasie pracy ogrzewania w czasie dłuższym niż 20s spadło poniżej 10,5 V[/FONT][/FONT]
[FONT=ArialCE][FONT=ArialCE][FONT=ArialCE,Bold][FONT=ArialCE,Bold]
062
[/FONT]
[/FONT][FONT=ArialCE][FONT=ArialCE]Przerwa na potencjometrze wyłącznika potencjometrycznego, zegara modułowego powietrznego lub miniregulatora airtronic. [/FONT][/FONT][FONT=ArialCE][FONT=ArialCE]Sprawdzić przewody i wyłącznik (potencjometr) ewentualnie wymienić.[/FONT][/FONT]
[FONT=ArialCE][FONT=ArialCE][/FONT][/FONT]
[FONT=ArialCE][FONT=ArialCE]Przyslij ten piec, tak jak rozmawialiśmy to go zrobimy.[/FONT][/FONT]
[FONT=ArialCE][FONT=ArialCE] Pozdrawiam.

[/FONT]
[/FONT]
[/FONT]
[/FONT]
Stefano jest offline   Odpowiedź z Cytatem