06-10-2015, 19:51
|
#3799
|
ford::expert
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,688
|
Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy
Cytat:
Po podlaczeniu nowego sterownika ECU pojawily mi sie nastepujace bledy
AF 11 Undervoltage cutout
F1 11 Undervoltage cutout
F2 62 Setpoint value interruption
Prosze o interpretacje tych bledow, przyczym swieca, sitko, komora spalania i sterownik ecu sa nowe sprawne
Test wykonalem przy pomocy diagnozy Edith
Airtronic D2 25 2202 model
akumulator 100Ah naladowany i sprawny
Podczas testu Edith napiecie w airtronicu spadlo do 8,5v poczym wykonalem drugi test na sprawnym airtronic d2 i w testerze napiecie
spadlo do 11,4v obydwa testy wykonane na tej samej bateri
czyzby dmuchawa lub pompka mogla byc uszkodzona i robic taki spadek napiecia?
|
[FONT=ArialCE,Bold][FONT=ArialCE,Bold]011 [/FONT][/FONT][FONT=ArialCE] [FONT=ArialCE]Wyłączenie pod napięciowe. Napięcie w czasie pracy ogrzewania w czasie dłuższym niż 20s spadło poniżej 10,5 V[/FONT][/FONT]
[FONT=ArialCE] [FONT=ArialCE][FONT=ArialCE,Bold][FONT=ArialCE,Bold]062 [/FONT] [/FONT][FONT=ArialCE][FONT=ArialCE]Przerwa na potencjometrze wyłącznika potencjometrycznego, zegara modułowego powietrznego lub miniregulatora airtronic. [/FONT][/FONT][FONT=ArialCE][FONT=ArialCE]Sprawdzić przewody i wyłącznik (potencjometr) ewentualnie wymienić.[/FONT][/FONT]
[FONT=ArialCE][FONT=ArialCE][/FONT][/FONT]
[FONT=ArialCE][FONT=ArialCE]Przyslij ten piec, tak jak rozmawialiśmy to go zrobimy.[/FONT][/FONT]
[FONT=ArialCE][FONT=ArialCE] Pozdrawiam.
[/FONT][/FONT][/FONT][/FONT]
|
|
|