View Single Post
Stary 05-11-2015, 15:44   #40
arturfom
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 11-12-2013
Skąd: Białystok
Model: C-MAX SILVER X
Silnik: 1.6 TDCI 109 CVT
Rocznik: 2006
Postów: 540
Domyślnie Odp: skrzynia CVT w c-maxsie 1,6 tdci 109km -komunikat: usterka skrzyni biegów

Cytat:
Napisał c-matix Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tak to jest zatarte łożysko i trzeba rozebrać całą skrzynie. Jest to informacja z 3 punktów gdzie naprawiają skrzynie automatyczne.
bajka i wróżba ze szklanej kuli - przydało by się zerknąć na schemat techniczny budowy skrzyni - aby dostać się do sprzęgła nie trzeba rozbierać całej skrzyni, sprzęgło nie jest rozbieralne, zamknięte i wymaga rozcięcia a po regeneracji zespawania na specjalnym urządzeniu, wg serwisówki element nie podlega naprawie

Cytat:
Napisał c-matix Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
To co ma pisk zatartego łozyska to ilości podawanych obrotów
błędy z diagnostyki nie piski, piski to skutek awarii np problemu ze smarowaniem i może być jak skrzynia nie była katowana sprzęgło hydrokinetyczne jest tam pompa, kierownica i turbina ( tarcze z łopatkami ) brak smarowania praca prawie na sucho a płyn przenosi energię z pompy do turbiny, gorzej jak doszło do uszkodzenia pasa napędowego i krążków stożkowych choć niedobór oleju lub słabe ciśnienie może powodować niedomagania układu przesuwania tych krążków jednak najczęściej z uwagi na kiepskie smarowanie lub niedobór oleju powoduje zużycie slizgów łożyska i dystansów co skutkuje brakiem dystansu pomiędzy kierownicą a resztą potem już mamy tylko degradację łopatek itp
arturfom jest offline   Odpowiedź z Cytatem