View Single Post
Stary 30-11-2015, 18:57   #125
kolopeter
ford::professional
 
Zarejestrowany: 05-06-2007
Skąd: Szczecin
Model: S-max FL, Ecopasqda st-line,Edge 2fl
Silnik: 2.0 tdci, 1.0 w 3 cyl at6, 2.0 w 4cyl at8
Rocznik: 2010,2018,2019
Postów: 1,773
Domyślnie Odp: Poliftowe modyfikacje Converse+ by Orion512

Moze odpuscic sobie te napiecie akumulatora, bo jest to akurat informacja, ktora bez trudu mozna sobie sprawdzic nie wychodzac z auta, czy podlaczajac miernik. pakujac tak wiele rzeczy na monitor, w pewnym momencie bedziemy miec ruszajaca sie choinke.
jesli juz ma byc info o akumulatorze , to lepiej jakby bylo jedna z informacji zmienianych przyciskiem OK. Lepiej umieszczac rzeczy, do ktorych jest trudny dostep, jak np. PTC.
Kiedy patrzymy na akumulator ? wtedy kiedy zaczynaja sie problemy z odpaleniem, albo info a slabym akumulatorze. przykladowowo : mimo informacji ,ze mamy ladowanie 14.2 v , po wylaczeniu auta bylo 12.2V. Akumulator padl z dnia na dzien. Brak ladowania ... w moich dotychczasowych autach od kiedy mam prawko (20 lat?) padl mi raz tylko alternator ... wiec mozna powiedziec ,ze nie jest to nagminna usterka.
kolopeter jest offline   Odpowiedź z Cytatem