Odp: Poliftowe modyfikacje Converse+ by Orion512
Moze odpuscic sobie te napiecie akumulatora, bo jest to akurat informacja, ktora bez trudu mozna sobie sprawdzic nie wychodzac z auta, czy podlaczajac miernik. pakujac tak wiele rzeczy na monitor, w pewnym momencie bedziemy miec ruszajaca sie choinke.
jesli juz ma byc info o akumulatorze , to lepiej jakby bylo jedna z informacji zmienianych przyciskiem OK. Lepiej umieszczac rzeczy, do ktorych jest trudny dostep, jak np. PTC.
Kiedy patrzymy na akumulator ? wtedy kiedy zaczynaja sie problemy z odpaleniem, albo info a slabym akumulatorze. przykladowowo : mimo informacji ,ze mamy ladowanie 14.2 v , po wylaczeniu auta bylo 12.2V. Akumulator padl z dnia na dzien. Brak ladowania ... w moich dotychczasowych autach od kiedy mam prawko (20 lat?) padl mi raz tylko alternator ... wiec mozna powiedziec ,ze nie jest to nagminna usterka.
|