Cytat:
Poprawna procedura moim zdaniem wygląda tak:
1. wyłączasz zapłon (radio gra)
2. otwierasz drzwi kierowcy (radio gaśnie)
3. zamykasz je ponownie (włączasz radio manualnie)
4. otwierasz drzwi kierowcy (radio gra)
5. zamykasz drzwi kierowcy (radio gaśnie)
|
A jak 4 i 5 wykonasz bo chcesz wyrzucic peta/prezerwatywe to po co radio ma gasnac
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
To co piszesz pewnie by sie dalo zrobic, ale wymagaloby aby wszystkie moduly komunikowaly z tym, ktory bedzie decydowal o zachowaniu.
Tylko nie od dzis wiadomo, ze jesli dostarczysz normalnemu kowalskiemu cos takiego, to nie bedzie umial sie w tym polapac. Wiesz ile by ludzi na forum pytalo: Czy to normalne ze mi sie radio czasami wylacza a czasami nie? I to mimo ze maja te scenariusze opisane w instrukcji.
IMO to jest dyskusja podobna do tej czy dlugie lepiej wlaczac dzwignia "od siebie" czy "do siebie". Kazdy producent ma jakies doswiadczenia i oraz jakies sprawdzone sposoby obslugi do ktorych sa przyzwyczajeni jego klienci.
Znam bardziej upierdliwe wady jak niemozliwosc zaryglowania bagaznika pozostawiajac inne drzwi niezaryglowane. Albo to ze radio gasnie po wylaczeniu silnika takze przy otwarciu drzwi pasazera (przynajmniej w wer przed 2015), albo to ze w niektorych modelach sie swieci wyswietlacz jeszcze do pol godziny po zaryglowaniu. etc