View Single Post
Stary 03-02-2016, 21:58   #1
CARISMA
ford::advanced
 
Avatar CARISMA
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 04-10-2004
Skąd: Koluszki
Model: KUGA ST-LINE AWD
Silnik: 2.0 TDCI DW10F 180 KM
Rocznik: 2017
Postów: 221
Domyślnie Zgrzyt skrzyni MMT6 podczas zmiany biegu 3/4

Witam, po akcji wymiany: sprzęgło kpl, uszczelniacz wału, uszczelniacz wałka, uszczelnienie półosi LP/PP 2szt., olej skrzynia, geometria, układ paliwowy spr, łożysko półosi, poduszka silnika, po odebraniu auta zauważyłem zgrzyt przy zmianie z 3/4 bieg. Mechanik twierdzi, że tak było przed zmianą ale to bzdura. Mech twierdzi, że padający synchronizator przy ślizgającym się sprzęgle był niezauważalny, teraz przy nowym jest zgrzyt. Co proponujecie? miałem kiedyś przypadek(Mitsu Carisma), że po wymianie oleju też zaczęła zgrzytać skrzynia- winien był niewłaściwie dobrany olej. Może linki się rozlegulowały, powiem sczerze , że zaczynam żałować całej tej wymiany, trzeba było zachować się jak większość Polaków i sprzedać auto zanim ewidentnie zaczynała padać dwumasa.
CARISMA jest offline   Odpowiedź z Cytatem