Jak już wcześniej pisałem. Mi żarł na potęgę, bawiłem się nawet w moto doctora - nie pomogło olej 10w40 również nie pomógł. Ja pierścienie miałem ok, gładzie cylindra i tłoki mam w idealnym stanie. Na chwilę obecną zakładam, że kopcenie wynikło z masakrowanych - sparciałych uszczelniaczy zaworowych + ubytek oleju na uszczelniaczu pod kołem zamachowym.
Nafta ma słabe właściwości smarne odradzam.
Jak żre więcej niż 1l na 1000 km ja bym zdjął głowice i sprawdził stan cylindrów/tłoków, zaworów oraz uszczelniaczy i decydował robić czy nowy słupek.
Lub do "żyda" ale wtedy kolejny Polaczek go przejmie i się zaloguje na tym forum
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. z pytaniem "ile wam pali oleju"
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. lub podobnym.