View Single Post
Stary 11-06-2016, 09:57   #154
lukas_ko
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Lubuskie
Model: Jest ich kilka
Silnik: Od 1.3; 2.0TDCI 2.2TDCI;2.4TDCI, 4.0V6
Rocznik: Są różne
Postów: 642
Domyślnie Odp: 2.0 TDCI 163 km zrobiony na 200km z dziurą w tłoku

Cytat:
Napisał latar Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Miałem okazję miesiąc temu wrócić do serii po przypadkowej aktualizacji PCMa. Przez 150km jazdy do domu myślałem, że jadę pod wiatr. Nie dziękuję. Dwa dni później byłem znowu u heko.

Czy po dziurze zrezygnuję z chipa? Ależ skąd. Czy zacznę jeździć inaczej? Wątpię. Zainstaluję dodatkową chłodnicę oleju. Może wstawię zegar do pomiaru...ale czy ten zegar coś zmieni? Nie sądzę. Zwykle jeżdżę późno w nocy albo bardzo wcześnie rano. Pusta autostrada. Nie da rady jechać 160kph bo się zabiję. 10 lat temu miałem Polo i tam 150 było odpowiednie żeby pozostać skupionym,.
Mam dokładnie tak samo w 100%
Miałem dziurę w tłoku wstawiłem nowy silnik z nowszym zaworem EGR w którym nie ma czujnika położenia zaworu EGR i musiałem wgrać w ASO najnowszy soft aby nie było widać błędu EGR I pierwsze co zrobiłem to pojechałem do TuneFORCE wgrać od nowa chipa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. bo odczucia miałem takie jak bym jechał pod wiatr i z bagażniki na dachu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Ale jedna rzecz się zmieniła po zamontowaniu zegara temperatury oleju jestem świadomy co się dzieje z olejem i nawet jak mu wstawiłem w palnik i widzę że olej ma 110 stopni to po prostu mu na chwilę odpuszczę i jest ok a tak jak nie było zegara jechałem dalej bo nie widziałem ile stopni na olej.
__________________
Hm
lukas_ko jest offline   Odpowiedź z Cytatem