Odp: Chiptuning 1,5 Ecoboost
Tak, zwłaszcza wiosną i latem jak jest powyżej 20C, zimą i na jesień jak jest chłodno można lać 95....stać na konia to trzeba mieć i na owies....każda modyfikowowana turbobenzyna powinna IMO dla bezpieczeństwa latać na 98, tak też doradzam klientom....no ale to jest Polska i każdy jest mądrzejszy i leje co chce....a czasami w jakiejś sytuacji może braknąć zapasu, tyle że w tych autach ECU cofnie zapłon a właścicielowi zamryga checkiem....wiec teoretycznie nie powinno stać sie nic złego. Do tej pory w jednym aucie z 1.5eb na serii potrafiło mrugnąć checkiem podczas pomiaru serii, jak sie fura zagrzała takie kijowe paliwo w nim było, nie mogłem wiec tam zrobic 200KM bo to co było w baku na to nie pozwoliło....gdyby było nawet "słabe" 98 to by nie było takiego kłopotu ;-)
Ostatnio edytowane przez TuneFORCE ; 10-07-2016 o 14:03
|