Odp: upgrade 2.0 tdci 140 do wersji 163 KM
Ja już też po aktualizacji u kolegi mayak (dzięki!). Odczucia są bardzo pozytywne. Odczucia są nawet takie, że stwierdzam iż 163KM to powinna być podstawowa opcja mocy w tym aucie. 140KM to było dla mnie totalnie za mało i to po przesiadce z teoretycznie bardzo kiepskiego (zaprzeczam!!!) diesla w MK2 - 1.8TD (90KM -> okolice 110KM po samodzielnym tuningu). W końcu auto jeździ tak jak trzeba, po depnięciu w podłogę ożywa i wyrywa do przodu. 140KM mimo gazu w podłodze przyspiesza bardzo liniowo i jakoś niemrawo. Na auto mokrym w końcu urywa przyczepność na biegach 1-2 (na 3 nie testowałem ale oby też zrywał Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) i trudno go utrzymać w torze jazdy, a o to właśnie chodzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. To czy skończy się na 163KM czy na wizycie u Heko pokaże trasa, bo tam potrzebuję najwięcej mocy do wyprzedzania (na razie nie byłem).
I raczej potwierdzam wszystko co napisali poprzednicy. Różnicy w momencie obrotowym nie ma dużej ale 163KM całą krzywą przebiegu ma lekko wyżej (na niskich obrotach też) i ma też dużo lepszą górę powyżej 3kRPM co powoduje, że w końcu można nim wystartować jak benzyniakiem i kręcić do czerwonego pola.
__________________
Aktualnie: Mondeo MK4 Liftback, 2012, 2.0TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM) oraz Fiesta MK7 5D, 2015, 1.0 80KM
W rodzinie również: Mondeo MK3 HB, 2004r, 2.0TDCi; Mondeo MK2 HB, 1999r, 1.8TD
Ostatnio edytowane przez peterpz ; 12-08-2016 o 19:57
|