Cytat:
2. Czy w MK5 1.5 EB można bezpiecznie zwiększyć moment przy niskich obrotach bo t denerwujące jest gdy po wrzuceniu 2-ki na niskich obrotach ciężko dobrze przyspieszyć.
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
|
Z tego co widziałem z wykresów dla Focusa to chyba wzrost momentu od 2200 obr/min.
https://www.facebook.com/GCSTuning
To jest rzecz, którą warto poprawić . Na jazdach próbnych 1.4 150 KM Superb miałem podobne negatywne odczucie - niemoc przy wjeździe w zakręt w mieście na dwójce. Ten patent Volvo ze sprężonym powietrzem w XC90 i V90 naprawdę ma sens. Zresztą, całe towarzystwo już powoli dochodzi do podobnych wniosków przechodząc na elektryczne turbiny i ewentualnie instalację 48V. Tutaj to turbina chyba nawet nie ma zmiennej geometrii