Cytat:
Więc twierdzisz że jak luzy się skasowały czyli są poniżej normy 0,27 to silnik chodzi ciszej. Więc jeżeli ktoś pyta o objawy za małych luzów to ma odpowiedź - silnik chodzi ciszej.
|
Nie twierdze ze chodzi ciszej,ale i nie głośniej, i na pewno nie "klepie zaworami", i żeby klepały zawory to luz musi być sporo ponad te 0.33. Właśnie w tym jest główny problem z tymi luzami, bo ludzie nie słyszą nic niepokojącego i jeżdżą do momentu aż jest już za późno. A jeśli ktoś pyta o objawy, to ty je bardzo dokładnie w drugim temacie opisałeś ,najbardziej charakterystyczne to dziwny odgłos z wydechu, i gaśniecie silnika przy zchodzeniu z obrotów, np. dojeżdżając do skrzyżowania ze wciśniętym sprzęgłem.
Cytat:
eszcze jako ciekawostka. Aby zablokować rozrząd nie potrzebował patentu z kawałkiem płaskownika i śrub a normalnie skręcił łańcuch z zębatkami w kilku miejscach mocno drutem przez te otwory
|
Każdy patet jest dobry jak jest skuteczny
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. szkoda, ze nie pstryknąłeś kilku fotek, bo niby rozumie o czym piszesz , ale ja za pierwszym razem za słabo umocowałem te płaskowniki których ty w ogóle nie zakładałeś , co spowodowało ze napinasz łańcucha wysuną się bardziej (naciągnął łańcuch) i potem bardzo ciężko było z powrotem nałożyć koło zębate na wałek rozrządu, musiałem odkręcić zaślepka do napinacza i go zluzowc .Podejrzewam ze twój mechanik od razu zluzował napinacz i dlatego to tak fajnie i sprawnie poszło. Najważniejsze ze regulacje masz już za sobą i ze nie zrobiłeś jej za późno.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.