View Single Post
Stary 20-10-2016, 22:05   #50
kaan1
ford::expert
 
Avatar kaan1
 
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 12-11-2015
Skąd: KRA
Model: MK5
Silnik: 180 KM
Rocznik: 2016
Postów: 2,054
Domyślnie Odp: 1.5 ecoboost 160KM - metaliczne brzęczenie

Cytat:
Napisał Krzak1 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
to zależy jak sterowanie rozwiązali w ECOb, jeżeli do "gruszki" dochodzi tylko wężyk gumowy, to nie ma szans, żeby to pracowało na wolnych obrotach. Zawór/lub zmienna geometria w zależności od sposobu rozwiązania omijania wirnika przez spaliny, działa na podciśnieniu z kolektora dolotowego, im wyżej kręcisz silnik, tym więcej zasysa powietrza i robi się większe podciśnienie, ale też więcej spalin, wiec w uproszczeniu żeby nie rozsadzić turbo trzeba zawór otwierać, ale nie na wolnych. Ja bym szukał przyczyny raczej gdzie indziej.
A zawór upostowy nie działa głównie przy gwałtownym odjęciu gazu? Aby po zamknięciu przepustnicy rozkręcona turbina nie przeładowała ciśnienia na dolocie? W tym sensie, na luzie zawór upustowy powinien działać przy zamkniętej przepustnicy - prawda?
kaan1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem