Witam z Wrocławia i jestem nowa na forum.... n ie bardzo wiem gdzie umieścić info aby dotarło gdzie trzeba
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum... może w rodzinie C-max 'ów.....Czy ktoś może mi pomóc/ wyjaśnić :
Autko zakupiłam 4 tygodnie temu. Przez tydzień cieszyłam się nowym C-MAX’em a gdy przyszły pierwsze temperatury w okolicach 0 auto tylko po uruchomieniu stacyjki sygnalizowało napis „ usterka silnika”. Mimo usterki auto można było odpalić …a po zagrzaniu silnika usterka znikała. Jednak od chwili pojawienia się pierwszego sygnału „usterka silnika” auto weszło prawdopodobnie w tryb awaryjny co objawiało się np. w paliwożerności - z początkowych 9-11 litrów w mieście zaczął wskazywać 15,5 litra. I rozpoczęłam odwiedzanie warsztatów ..pierwsze wskazania wykazywały błędy przepustnicy P2110 i sterownika P0607. Mechanicy sprawdzali przepustnice i cały układ dolotowy ( faktycznie przepustnica była niedawno wymieniana ale wszystko było w porządku. Mechanik rozkładał ręce ..po 3 mechaniku elektryku auto trafiło do elektronika tzw.złotej rączki, który sprawdził wszystkie wiązki i elementy elektryczne i ustalił że to wina sterownika. Znalazłam zakład k/Poznania gdzie wysłałam stary sterownik z niego przegrali dane do nowego –uzywanego sterownika . Elektronik założył podłączył ..i ……DZIAŁA nie ma żadnych błędów. Auto po mrożnej nocy odpala wszystko ok!!!!! ...... Ale spalanie utrzymuje się w granicach 14,5-15,5 litra więc nadal bardzo wysoko. Po przejechaniu 10 km wskaźniki zaczęły wariować wykazując spalanie ( w danej chwili ) na poziomie od 3 do 25 litrów przy niemal jednostajnej jeździe. Średnie spalanie 14-15 l czy to normalne ?
o czym to może świadczyć ???. Czy czujniki wariują i się ustabilizują .. czy to sygnał mówiący o nowej usterce…. ;( o pamieci jakiegos błędu... czy czujnika ? czy nadal działa tryb awaryjny?
Czy chwilowe odłączenie aku coś da .. czytam i widzę że to dobry sposób na wszystko
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
ps.
Auto chcę zagazować ale póki nie wyjaśnię wszystkich problemów wstrzymuję się .
C-MAX 2008 BENZYNA 1,8
C-MAX 1.8L DURATEC HE PFI