Oczywiście że dużo lepiej i co najważniejsze BEZPIECZNIEJ jest zrobić to tak jak być powinno fabrycznie. Dlaczego?
Jak nam nawali 3 światło stopu to zostajemy bez stopów( mam na myśli usterkę typu zwarcie)
Jak nam nawali jedno z świateł kierunkowskazu to komputer nie pokaże błędu, kwestia błędu tyczy się też stopu.
Z mgłą niestety nie ma wyjścia.
Jestem jeszcze ciekaw jak komp zareaguje na dodatkowe około 400mA w 3 świetle stopu.
Przypomnę że metodę z kablami to stosuje się tam gdzie wiązka ma za mało kabli i nie można przestawić tego komputerem(głównie w starych autach i typowo amerykańskich jak np F150, jednak niesie to z sobą ryzyko o którym napisałem powyżej.
Mimo wszystko gratuluje że udało się zrobić bo to wcale nie jest taka prosta sprawa
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.