View Single Post
Stary 14-02-2017, 18:43   #6
Yakac
ford::specialist
 
Avatar Yakac
 
Imię: Karol
Zarejestrowany: 25-02-2012
Skąd: Łomża
Model: Jest: Kuga Vignale PHEV 2022, S-Max Vignale 2019, Escape 2014, był S-Max Tianium 2011
Silnik: 2,5 PHEV 225KM; 2,0 Ecoblue 190KM A8 AWD; 2,0 Ecoboost 240KM AWD 6F35, był 2,0 TDCi DW10C 163km
Rocznik: 2022, 2019, 2014, był 2011
Postów: 827
Domyślnie Odp: Szkrzynia automatyczna 6 stopniowa nie PowerShift działanie

Mam obie skrzynie w swoich autach i powiem, że hydrokientyk, czyli skrzynia 6F35 w Ford Escape pracuje świetnie, żadnych szarpnięć, porównywalnie do Powershift, a myślę, że będzie trwalsza/mniej problematyczna w ewentualnych naprawach czy serwisowaniu.

Jedyną różnicą jest to, że Powershift bardziej umie wykorzystać silnik do hamowania i tym samym po zdjęciu nogi z pedału gazu hamuje/oszczędza paliwo np. z górki, przed skrzyżowaniem. Skrzynia hydrokinetyczna z Escape, czyli taka jak teraz montowana jest do benzynowych Ecoboost też w Mondeo/Fusion nie ma tej umiejętności i samochód tak jakby dalej się toczy, jak chcesz przyhamować to trzeba na hamulec nacisnąć.
__________________
"Dobry żeglarz ustawia żagle do wiatru - kiepski narzeka, że wieje nie z tej strony co trzeba..."
Yakac jest offline   Odpowiedź z Cytatem