Cytat:
Możesz mieć pęknięty zbiorniczek wyrównawczy....
|
Dzieki za info, obczaje to bo wlasnie kupilem barwnik do dolania do plynu ktory widac w latarce UV i zobacze czy nie ma gdzies wycieku
Cytat:
Posiadam ksiazke Sam naprawiam samochod Ford Focus Mk3 i w niej tak jest opisane odpowietrzenie układu:
-Uruchomic silnik i pozostawic go aby pracowal przez ok 15min z predkoscia
2500obr/min
-Zwiekszyc na krotko predkosc obrotowa silnika benzynowego do 5000obr/min(silnik wysokoprezny 4500obr/min) i zmniejszyc do predkosci obrotowej biegu jalowego.Powtorzyc te czynnosc 6 razy
-Zwiekszyc do 4000obr/min i utrzymac przez 10s predkosc obrotowa silnika,potem obnizyc do 2500obr/min i utrzymac te predkosc przez 10 minut
-Unieruchomic silnik
-Sprawdzic wzrokowo czy uklad chlodzenia jest szczelny
-Ostudzic silnik do temperatury otoczenia .temperatura cieczy chlodzacej powinna wynosic od 10C do 40C
-Napelnic zbiornik worownawczy cieczy chlodzacej do znaku max i wkrecic pokrywe
|
Po 1. chyba chca mi silnik zajechac tymi wyzszymi obrotami przez 15/10 minut na 2,5k obrotow
Po 2. Sprawdzic "wzrokowo" szczelnosc? REALLY???!!
Po 3. Wkrecic "pokrywe"? Jaka kurna pokrywe? A gdzie bylo jej odkrecenie? I chyba chodzi o korek
Po 4 Z ksiazek "zrob to sa" to sie fiaty 126p naprawialo w latach 80tych
To jakies nieudaczne tlumaczenie z chinskiego. Wyzuc ta ksiazke kolego zanim inni uszkodza sobie samochod tymi "radami". Wiekszych bzdur w zyciu nie slyszalem
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.