@
Foto_10 - współczuję, niezłe
XXXXXXXXXXXXX*;/
*ok, użyłem wulgaryzmu z **** zostawiając pierwsze i ostatnie litery - przyznaję, trochę mnie poniosło z emocji, ale to uzasadnione jak przeczytałem post kolegi ;/
Cytat:
Przeczekali, gwarancja się skończyła a oni są czyści ja łza. Smutne ale prawdziwe.
|
A tego to akurat nie rozumiem - awaria miała miejsce w czasie trwania gwarancji, więc co to ma do rzeczy, że już się skończyła obecnie?
Cytat:
Ale to nie tylko problem Forda, w każdym salonie jest tak samo - jesteś "Pan" jak kupujesz nowe auto . Kolega to samo przechodził w salonie Vag-a.
|
To niestety prawda ... mój ojciec miał przeboje z ASO Skody jak padł sterownik skrzyni biegów DSG tuż po 2-letniej gwarancji
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Na szczęście udowodnił im, że zmienili soft w skrzyni jak był u nich z miesiąc wcześniej na przeglądzie i w końcu łaskawie naprawili. A co ciekawe to był znany problem w polskich seriach (i chyba w naszym regionie europy), ale skoda nie wzywała na akcję serwisową
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. (pewnie czekali na koniec gwarancji aut)
Reasumując ... nie zrażaj się do Ford'a, niestety tak jest wszędzie ;/
Teraz chodzi tylko o to, żeby klient kupił auto i żeby padło coś drogiego po gwarancji - to jest główny zarobek producentów i ich cel obecnie.